Metin2AF

Bine ai venit pe Forumul serverului Metin2 AnticFizz
 
AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Regulament Staff

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
[TH]NeMuRiToRu
Admin
avatar

Mesaje : 10
Data de înscriere : 14/10/2015
Varsta : 18

MesajSubiect: Regulament Staff   Joi Oct 15, 2015 2:46 pm



[size=120] Ca membru STAFF trebuie să ai un limbaj şi un comportament civilizat faţă de toţi jucătorii.[/size]

[size=120]1.Interziceri[/size]

Este interzis să :

Îţi dezvălui datele contului!
Îţi împarţi contul cu iubiţi/e ,fraţi sau oricine altcineva!
Ameninţi jucătorii fără să fi făcut ceva interzis regulamentului!
Aplici alte reguli/sancţionari faţă de cele din regulamentul Metin2AnticFizz!
Omori playeri fie pe normal fie pe invizibil!
Începi evenimente şi să nu le duci la capăt!
Faci favoruri, fie ele prin sancţionări sau evente!
Faci lag prin transformări repetate sau anunţuri pe Informaţii(/n)!
Scrii pe Informatii(/n) inutilităţi!
Adică să conversezi cu cineva, să jigneşti, să ceri PM sau altele de genul acesta! (Exemplu: Disayer: cui nu îi este somn :p ?? )

Urmăreşti pe cineva fără să fi făcut ceva interzis regulamentului!
Confişti iteme şi să le foloseşti sau sa le dai altora!
Te dai superior faţă de colegii tăi, toţi sunteţi egali!
Faci abuz de comenzi!
Ceri datele jucătorilor!

[warnbox][size=130]Sacţionările încep de la suspendarea comenzilor pe o perioada de timp, până la pierderea definitivă a contului![/size][/warnbox]

[size=120]2.Informaţii[/size]

Ca şi membru STAFF trebuie să dai un cont de skype,sau să îţi creezi unul şi apoi să îl dai unui Admin sau Owner , pentru a ţine legătura în caz de urgenţă!
Când întâmpini o problema şi nu ştii rezolvarea, ori contactezi un Admin sau pe cineva care ştie, ori nu răspunzi , decât să dai un răspuns eronat!
Dacă ai de discutat cu un alt membru STAFF sau un player, nu te apuca de povestit pe Informaţii(/n) , secţiunuea de Informaţii(/n) este doar pentru anunţuri importante, atât!
Când dai un anunţ pe Informaţii(/n) , semnează-te!
(Exemplu: Disayer: În 5 minute va începe un event OX!)


[size=120]3.Inactivitatea[/size]

Când trebuie să pleci în vacanţă sau ai o problema ce te împiedică să intri pe server o perioada mai lunga de timp, anunţă-ne pentru a nu-ţi pierde contul!
Conturile inactive intră în suspend pe o perioadă nedeterminată!

Gradele sunt în această ordine : [VIP],[MOD],[LADY]/[GM],[ADM],[Owner].

[errorbox][size=130]Nu uita, când aplici o sancţiune să ai şi dovada! (print/videoclip) altfelm rişti suspend![/size][/errorbox]

Regulamentul poate suferi modificări fără anuţarea în prealabil a membrilor forumului şi ai comunităţii Metin2 AnticFizz, de aceea recomandăm recirirea lui; asta nu înseamna că dacă ai avut ban sau suspend şi acea regula nu mai există se vor şterge pedepsele!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://metin2af.forumer.ro
 
Regulament Staff
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» NOTICE: RESPECT THE STAFF. - ALL USERS, PLEASE READ.
» games workshop staff
» Horadric Staff quest
» how to make Horadric Staff in Median 2008??
» Staff of Kings not working?

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Metin2AF :: Informatii Server-
Mergi direct la: